نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سیاست جدید یوونتوس ! کاهش دستمزد یا خداحافظی

سیاست جدید یوونتوس ! کاهش دستمزد یا خداحافظی

پس از چندین ماه مذاکره، ظاهرا یوونتوس با پائولو دیبالا بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است و انتظار می رود در هفته های آینده اعلام رسمی شود و این موضوع همانند یک خرید بزرگ برای یوونتوسی ها به حساب می آید.

 

بنابراین، مدیریت اکنون می تواند تمرکز خود را بر روی موضوعات دیگری از جمله تمدید قرارداد برخی دیگر از بازیکنان کند.

 

وقتی صحبت از خوان کوادرادو به میان می آید، تمدید آن هرگز مورد تردید قرار نگرفته است. قرارداد فعلی کلمبیایی تا پایان فصل ادامه دارد، اما مکس آلگری به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان فعلی باشگاه، مطمئناً می خواهد او را حداقل برای یک فصل دیگر حفظ کند. بنابراین، بازیکن سابق فیورنتینا و چلسی قرارداد خود را تا سال 2023 تمدید می کند.

 

اما به نقل از la Gazzetta dello Sport، سه بازیکن یوونتوس که قرارداد آنها به پایان می رسد با آینده ای نامشخص در این باشگاه روبرو هستند.

 

این بازیکنان عبارتند از ماتیا پرین، فدریکو برناردسکی و ماتیا دی شیلیو.

 

هر سه ایتالیایی به عنوان بخشی از تیم آلگری باقی ماندند ولی یوونتوس هنوز تصمیمی برای ادامه ی همکاری با آنها نگرفته اما تصمیم فقط به عملکرد آنها در زمین بستگی ندارد. در عوض، جنبه مالی نقش بزرگتری را ایفا خواهد کرد.

 

بیانکونری در حال کار روی کاهش دستمزد قرارداد بازیکنان یوونتوس می باشد. بنابراین، انتظار می رود که این باشگاه یا سایر بازیکنان را به جای آنها با حقوق کمتر به خدمت بگیرد، یا شاید این سه نفر را متقاعد کند که قرارداد جدید خود را با مبلغ کمتر به امضا برسانند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: